måndag 17 oktober 2011

Mys måndag

Idag skulle jag kliva upp tidigt tänkte jag, men så blev inte fallet. Vaknade dock väldigt tidigt första gången. vaknde kl 6, sedan 6.40. 8, då va det tänkt att jag skulle kliva upp men det blev att jag kom på fötterna vid 10.30, SLACKER! Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. För vad vet jag inte eftersom jag fortfarande sitter i velourdressen och inte klätt på mig ordentligt. Tänkte jag skulle göra naglarna och sedan gå ut på byn, men jag vet inte vad det skulle vara bra för eftersom jag inte fick klipptid förens kl 15 på torsdag.

Så REMINDER!! Klippning Torsdag 15.00
Tänkte klippa mycket kortare än jag haft på länge, men jag är lite rädd för det också. Har ju tänkt att spara ut håret men jag har fortfarande mycket blont hår kvar och det slits väldigt fort och man blir bara grymt less på att vänta. Så blir sugen på att klippa det kort. Vi får se vad det blir, har ju 2 dagar på mig att bestämma mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar