söndag 9 oktober 2011

Vänner

Idag har jag haft en perfekt dag! Leneja kom och skulle hälsa på! Sen åkte vi hem till Timon (vi körde vilse 2 gånger). NAJS hus! Sen blev det bowling och det var ganska dött där. Vi åt och sedan åkte vi tillbaka till Timon för att se på film. Hade det super mysigt och bäst av allt, det regnade! Älskar regn, men det var inte lika kul när vi skulle åka hem igen. Skulle ta e4 hem själv och det gick bra tills jag skulle svänga av, det var KOLSVART ute så jag såg inte riktigt avsvängningen och jag hade en jävla bil som slickade baken på mig. Gjorde mig ju inte dirket bättre till mods, men jag hittade utfarten dock svängde jag i lite hög hastighet och tacka gudarna för att det inte var halka. Hjärtat dunkade uppe i halsgropen men jag lever!
Hade velat hämta min katt idag men jag fick aldrig tag på kvinnan som  har henne.
Men annars har det varit en perfekt dag!
Nu ska jag sova och imorgon ska jag bara ta det lugnt tills jag får tag på kvinnan. Sen blir det att hämta en kisse :) <3

So long! Chiyo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar