onsdag 5 oktober 2011

Workingday

Idag sov jag länge, har lyckats vända på dygnet en aning, och jag lyckas ju inte komma upp ordentligt när jag inte har något att göra. Så jag klev upp vid ett O_O (don't judge me).
Jag hann i alla fall göra i ordning mig i lugn och ro, dock inga lösögonfransar eftersom jag skulle jobba. Man kan ju inte vara hur flashig som helst på jobbet ^^,.
Höjdpunkten på dagen var ju att mitt mobilskal äntligen kom! Hoppas att posten tar med sig något trevligt imorgon också eftersom jag har en hel del saker som har inhandlats på ebay de senaste veckorna. (Lönen gör mig lite tokig).
Så kanske mina nya ögonfransar dyker upp i postlådan imorgon, skulle verkligen behöva dem innan jag ska åka hem till mami. :)

Nu är filmen slut så jag ska hoppa i säng och hoppas på att jag somnar eftersom jag ska upp 5.30 imorgon -_-''. Men jobbar bara till tolv så det är ju lite skönt i alla fall.

So long! / Chiyo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar