tisdag 1 november 2011

November is here, Nihon is coming?

Så om allt går enligt de ganska fortfarande luddiga planerna så kommer jag inte att fira min 21a födelsedag i Sverige utan i Japan. YES! Jag har i många år såklart velat åka dit men varit för ung eller haft andra saker för mig, så nu är det äntligen dags (förhoppningsvis). Ingenting är skrivet i sten än, men om allt går som det ska och så, så kommer jag jag att åka till Japan i april med Sonson.
Han ska studera ett år men jag har bestämt mig för att en 6 månaders period är tillräckligt att börja med. Jag kommer hinna med mycket på de 6 månaderna och sedan blir det förmodligen hem och studera till sjuksköterska.
Nu hinner jag inte skriva mera för jag måste gå och lägga mig 05.45 måste jag kliva upp imorgon för att hinna med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar